
Koffiekar van Wij. Rijswijk scoort in Rembrandtkwartier: “Samen maken we de buurt beter”
Wij. Rijswijk stond vandaag met hun inmiddels vertrouwde koffiekar midden in het Rembrandtkwartier – op de kruising van de Frans Halskade en de Jozef Israëlslaan – om met buurtbewoners in gesprek te gaan over hun wijk. Tussen 11.00 en 13.00 uur kwamen talloze bewoners langs, op weg naar de markt of tijdens een zonnige wandeling. Onder het genot van een kop koffie werd er gepraat over wat goed gaat in de buurt – en wat beter kan.