Auto’s zonder eigenaar, maar bewoners met een stem

Inwoners van de Strijp deelden vandaag openhartig hun zorgen en ideeën over de wijk. Tijdens een goedbezochte koffiekar actie op de hoek van de Korte Dreef en Strijplaan spraken tientallen bewoners met Wij. Rijswijk over onderwerpen die hen bezighouden – van achtergelaten auto’s tot het nieuwe parkeerbeleid. “De gesprekken laten zien hoeveel betrokkenheid er is in de wijk. Wij luisteren, nemen signalen serieus en gaan actief aan de slag met wat we hebben opgehaald,” zegt fractievoorzitter Danny van Dam.

Lees meer »