
De Kerstman had het druk in de Bogaard
Vandaag stond het Bomenplein in Stadscentrum de Bogaard even helemaal in het teken van kerst. Terwijl mensen hun boodschappen deden, konden ze bij ons stoppen voor een warme beker chocomel of glühwein en een foto met de Kerstman. Geen haast, geen drukte, maar een moment om samen alvast in de kerstsfeer te komen.