Leden van Wij. spreken vertrouwen uit in akkoord voor Rijswijk

Leden van Wij. spreken vertrouwen uit in akkoord voor Rijswijk 
 
Woensdag 20 mei hebben we tijdens een ingelaste ledenbijeenkomst onze leden meegenomen in het bereikte conceptakkoord voor Rijswijk. 
 
Een bijzonder moment, want de afgelopen weken is hard gewerkt om onze plannen en ambities terug te laten komen in de afspraken voor de komende jaren.
 
Namens Wij. hebben Irene Jansen en Jaap Finke zich tijdens de onderhandelingen ingezet voor datgene waar wij voor staan: doen wat werkt voor Rijswijk en voor de mensen die hier wonen.
 
Tijdens de bijeenkomst presenteerde Jaap het resultaat en nam hij onze leden mee in het proces van de afgelopen weken. De reactie vanuit de zaal was duidelijk: enthousiasme, betrokkenheid en vertrouwen. Onze leden zien hun ideeën, uitgangspunten en plannen terug in het akkoord en kijken met veel energie vooruit naar de komende periode.
 
Want uiteindelijk gaat het niet om een akkoord op papier. Het gaat om wat inwoners daarvan gaan merken: een mooier, bereikbaarder en groener Rijswijk, met aandacht voor buurten, voorzieningen en de dingen die er voor mensen écht toe doen.
 
Nu begint het echte werk. Samen gaan we aan de slag om deze plannen waar te maken en Rijswijk nóg mooier te maken.

Voeg je koptekst hier toe